چه هستند شانس بیمار دیابت با بیماری های کلیه به این معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی یک بیماری secondery از دیابت است، آن را سخت به معکوس شود، اما با کمک از درمان مناسب و کنترل خوب قند خون، این بیماری را می توان در برخی از درجه معکوس شود. پس چه شانس بیمار دیابت با بیماری کلیوی به آن معکوس هستند؟

چگونه می توان به دیابت القاء بیماری کلیوی؟

در داخل کلیه ها میلیون ها نفر از این عروق خونی کوچک که به عنوان فیلتر عمل می کنند. خسارت بیماری دیابت مهم سیستم فیلترینگ و باعث آنها را شکست به خوبی عمل. حملات بیماری های کلیوی با توجه به خسارت سال.

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی؟

همانطور که اشاره شد، کنترل سطح قند خون یکی از نکته کلیدی برای درمان این بیماری است، اما از آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری نیست، به طوری که ما خواهان به درخواست کمک از سایر درمان ها. در اینجا من به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی توصیه. با کمک این درمان، این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود.

شانس برای بیمار مبتلا به دیابت و بیماری کلیه به آن معکوس چیست؟

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران دیابتی با آسیب خفیف کلیه می تواند 90 درصد از فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد. برای افراد مبتلا به آسیب کلیوی moderat، آنها شانس نیمه به معکوس بیماری خود را. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه، آن سخت است برای معکوس کردن بیماری، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت با درمان به موقع داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیوی، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/3981.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت مبتلا به بیماری کلیوی، شانس معکوس Diabtes با بیماری کلیوی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: